април 29, 2011

От вас зависи

А знаете ли, че всеки минус е наполовина плюс? Че от всяко отрицателно нещо може да се каптира положително. От вас зависи. Зависи колко силно искате в живота.
Да, сигурно странно ще ви прозвучи, но е нужно да бъдем малко егоисти. Не да прекаляваме, а да притежаваме нужната доза и да е в нас винаги, когато ни потрябва. Ще попитате кога да я използваме? От вас зависи. Вие решавате кога да сложите самите вас на първо място или на второ. Това именно ни прави хора – възможността за избор и да носим отговорност в резултат на същия.

Не е задължително да постъпвате като мен. Никой не ви задължава да мислите като мен. Само ще ви напомня, че в малки дози отровите са полезни.

А замисляли ли сте се някога кога за последен път сте се радвали на живота? Аз днес, пътувайки в дъното на прашния автобус, успях да му се порадвам. Чрез другите хора. Качиха се млади момчета и момичета. Ученици навярно. До един със светнали и живи очи. Изпълнени с надежди и мечти. Още неопитали солта на живота, нестояли на ръба на пропастта дълги-дълги минути... като векове. Млади и красиви хора. С млади и буйни сърца. И колкото еднакви в някои отношения, толкова различни в други. Но неизменно стоящи в началото на своите криволичещи пътеки на живота.

Именно тези млади хора, тези светнали очи като трептящи звезди на лицата им, ме накараха да се чувствам щастлива, че живея. Че изпитвам болки и щастия, радости и тъги, страхове и юначества. Че всичко, което правя, съм правила или ще правя, ме кара да се чувствам себе си и ме прави птица, уверена в посоката на полета си. Кара ме да се чувствам свободна.

Защото аз така съм избрала.

А вие какво избирате?

От вас зависи.

Автор: Камелия Виденова - Каминута

3 коментара:

  1. Анонимен30 април, 2011

    das ist kein deutsch :/

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте Анонимен,
    съжалявам, че превода на немски език не е перфектен, но засега ще трябва да се примирите със сравнително разбираемия превод от google.

    ОтговорИзтриване